• خانه
  • آرشیو
  • خوراک
  • ایمیل نویسنده
  • بازی انگری بردز دوستان Angry Birds Friends – اندروید


     Angry Birds Friends بازی انگری بردز دوستان Angry Birds Friends   اندروید

    پس از ماه ها انتظار طرفداران انگری بردز بالاخره شرکت بزرگ Rovio از شاهکار جدید خود رونمایی کرد و سری جدید این مجموعه را با عنوان پرندگان خشمگین دوستان یا همان Angry Birds Friends عرضه نمود. این سری یک تفاوت کلی با سری های قبلی داشته که این تفاوت قابلیت اتصال به اینترنت این نسخه از بازی است. البته 8 مرحله از بازی به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت در ابتدای بازی گنجانده شده تا کاربرانی که این امکان را ندارند از مراحل اولیه استفاده نمایند. پس از نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید با اکانت فیسبوک خود وارد فضای مجازی این بازی شده و با دوستانی که مایل به نبرد بوده به رقابتی مهیج بپردازید.

    در نسخه دوستان این مجموعه کاراکتر های بازی با کمی تفاوت ظاهر شده اند و چندین بخش کلی از جمله اعطا کردن مدال و ثبت امتیاز به آن افزوده شده است. البته برای جمع آوری مدال های طلا , نقره و بنز میبایست بسیار تلاش کنید تا بتوانید از بقیه دوستانتان پیشی گرفته و رکورد های جدید تری ثبت نمایید. هم چنین این امکان در بازی وجود داشته که عکس مورد نظر خود را در اکانتتان آپلود کنید تا به هنگام گرفتن مدال افراد دیگر عکس بارگذاری شده را مشاهده کنند. از دیگر ویژگی های بازی Angry Birds Friends راه اندازی Tournament های چند مرحله ای بین دوستانتان بوده که سطح رقابت را بسیار بالا برده و هیجان دیگری به مسابقات می بخشد. در این پست از سایت بازی های رایگان می توانید این بازی را که مخصوص سیستم عامل اندروید 2.2 و به بالا بوده , با لینک مستقیم دریافت و تجربه ای متفاوت از پرندگان خشمگین داشته باشید.

    برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  18:32
    برچسب ها :
    <-TagName->

    دانلود بازی مشهور و پرطرفدار کله کدو Megamind – جاوا


     megamind java game دانلود بازی مشهور و پرطرفدار کله کدو Megamind   جاوا

    همان طور که بسیاری از شما کاربران عزیز آشنایی دارید Megamind شاهکاری به یادماندنی از شرکت بزرگ Dreamworks بوده که پس از اکران با استقبال کم نظیری ربرو شد. بر همین پایه نیز بازی های مختلفی بر اساس این انیمیشن برای سیستم عامل های مختلفی از جمله دستگاه PSP , Xbox و جاوا ساخته شده است. این نسخه از بازی که بر روی این سایت قرار گرفته , مخصوص سیستم عامل Java بوده که با سبکی دو بعدی و بسیار جذابی که داشته تاثیر گرفته از داستان اصلی انیمیشن Megamind طراحی و عرضه شده است.

    این بازی دارای مرحله های مختلف و بسیار سرگرم کننده ای بوده که در نقش چندین شخصیت معروف همچون کله کدو به ماجراجویی در آن ها می پردازید. در این میان موانع و دشمنان بسیاری سد راهتان می شوند که میبایست با سرعت و دقت عمل آن ها را پشت سر بگذارید و به مراحل بالا تر و البته دشوار تر راه یابید. علاوه بر این قادرید از سلاح های لیزری مگامایند نیز برای نابود سازی دشمنان استفاده کنید. این پکیج دارای 2 نسخه از این بازی ( دو سایز 320×640 و 240×320 ) بوده که می توانید آن را با لینک مستقیم دریافت کنید.

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:33
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی متفاوت وکتور Vector Deluxe 1. 1.3 – اندروید


     vector deluxe 1.0.3 بازی متفاوت وکتور Vector Deluxe 1.0.3   اندروید

    همان طور که برخی از شما کرابران مطلع هستید همیشه بازی هایی مخطابان بسیاری را در محدودیت زمانی کمی به خود جذب می کنند که گیم پلی و محیطی متفاوت داشته باشند و شباهت بسیار کمی با بازی ها هم سبک خود داشته باشند. بازی وکتور ( Vector ) نیز بر اساس همین اصل ساخته شده و با وجود این که سبکی دو بعدی و گرافیک نه چندان بالایی که داشته بسیاری از بازی خور ها را نوعی شیفته ی خود کرده است و پس از انتشار اولین نسخه از آن تعداد دریافت کم نظیری را برای خود اختصاص داد. وظیفه شما در بازی وکتور هدایت شخصی حرفه ای در ورزش پارکور ( Parkour ) بوده که این شخص با انجام حرکات خارق العاده به پشت سرگذاشتن موانع موجود با استفاده از مهارت های خود در این ورزش می پردازد.

    هر چند ممکن است مراحل ابتدایی بازی وکتور کمی خسته کننده به نظر برسد ولی به مرور زمان و با افزایش سرعت قادر به گذراندن مرحله ها بدون تمرین نخواهید بود. علاوه بر موانع و ساختمان هایی که در پیش رو خواهید داشت اشخاصی حرفه ای در تیراندازی , تعقیبتان می کنند و قصد دارند از پیشروی شما جلوگیری کنند و برای فرار از دست این افراد میبایست سرعت عمل و دقت خود را در تمامی حرکاتتان افزایش دهید. از ویژگی های دیگر این بازی بسیار جذاب می توان به سازگار بودن آن با اکثریت سیستم گوشی های اندرویدی اشاره نمود. این نسخه از بازی Vector نسخه Deluxe 1.0.3 بوده که قابل اجرا بر روی گوشی ها و تبت های اندروید 2.1 و بالا تر می باشد.

    برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

     

     

     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:27
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی جنگجوی افسانه ای 3D Warriors Zhao – سیمبیان


     3d Warriors Zhao بازی جنگجوی افسانه ای 3D Warriors Zhao   سیمبیان

    همان طور که برخی از شما کاربران اطلاع دارید معمولا در میان بازی های کامپیوتری سبک اکشن و استراتژیک تداول داشته و از پرطرفدار ترین سبک ها به حساب می آید. این اصل در میان بازی های موبایل نیز صدق می کند , چنان چه هزاران بازی در این بخش ها طراحی شده و می شوند.جنگجوی افسانه ای یا همان 3D Warriors Zhao نیز عنوان یکی از جدید ترین و جذاب ترین بازی ها در این سبک برای گوشی های نوکیا بوده که به صورت سه بعدی و با داستانی کاملا متنوع ساخته شده است. این بازی گرافیک و حجمی بسیار مناسب داشته و داستان اصلی آن بر پایه جنگ های باستانی و کلاسیک با استفاده از سلاح هایی همچون شمشیر , نیزه و سپر است.

    وظیفه اصلی شما در بازی 3D Warriors Zhao حفاظت از مردم و خانه های شهر در برابر دزدان , راهزنان و کسانی که قصد نابودیتان را دارند , می باشد. مراحل بسیاری در این بازی کم حجم گنجانده شده که هر یک از آن ها در محیط های مختلفی اعم از داخل و خارج شهر دنبال می شود و با پیشرفت مراحل سلاح های جدید تری نیز در اختیارتان قرار میگیرد. البته به مرور زمان دشمنان نیز قدرتمند تر می شوند به طوری که برای مقابله با آنان فقط سلاح های مخصوص چاره ساز خواهند بود. هم چنین جلوه های صوتی بسیار هیجان انگیزی در هر یک از مراحل جا داده شده که جذابیت بازی را دو چندان می کند. این ورژن از بازی مخصوص گوشی های نوکیا ( سیمبیان آنا , بل , سری 60 ورژن 5 ) بوده که با حجمی کم و به صورت رایگان به اشتراک گذاشته شده است.

    برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:25
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی ورزشی هاکی Ice Rage 3.6 – آیفون و آیپاد


     Ice Rage Game بازی ورزشی هاکی Ice Rage 3.4   آیفون و آیپاد

    در سرتاسر جهان ورزش هاکی روی یخ از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده , هر چند در کشور ما این بازی چندان جا افتاده نیست ولی سالانه هزاران مسابقات حرفه ای مرتبط با این ورزش هیجان انگیز برگزار می شود. این ورزش با وجود اینکه شامل خشونت در برخی از بخش هایش بوده ولی فوق العاده مهیج بوده و در بسیاری از مواقع تماشاگران را به وجد می آورد. بر همین اساس نیز تا کنونبازی های انگشت شماری در مورد این ورزش جالب منتشر شده که Ice Rage یکی از جدید ترین و جذاب ترین آن ها بوده که برای سیستم عامل i-OS ساخته شده است. این بازی دارای سبکی استراتژیک و متفاوت همراه با گرافیک سه بعدی و بسیار مناسبی بوده و از گیم پلی روان و کم نظیری برخوردار می باشد.

    بازی Ice Rage دارای سه سطح مختلف Easy , Normal , Hard و چندین حالت بازی بوده که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. هم چنین شامل 70 تیم ( کشور ) قابل انتخاب بوده که با گزینش یکی از آن ها می توانید به نبرد با دوستان و یا خود دستگاه بپردازید. همان طور که ذکر شد این بازی امکان Multi Player داشته و قادرید با دوستانتان به صورت دو نفره نیز مسابقه برگزار کنید. در نسخه 3.4 از این بازی که جدید ترین آن بوده باگ ها و مشکلات نسخ قبلی به طور کامل رفع شده و 12 آیتم جدید برای برگزاری جشن قهرمانی افزوده شده است. هم اکنون می توانید بازی Ice Rage 3.4 را که سازگار با آیفون و آیپاد بوده و توسط شرکت Mountain Sheep طراحی شده از این سایت دریافت و نسل جدیدی از بازی های هاکی روی یخ را تجربه کنید !



     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:11
    برچسب ها :
    <-TagName->
     
    صفحه قبل 1 صفحه بعد

    آخرین مطالب ارسالی