• خانه
  • آرشیو
  • خوراک
  • ایمیل نویسنده
  • بازی سرگرم کننده سلاح تنیس Tennis in the Face


     tennis in the face بازی سرگرم کننده سلاح تنیس Tennis in the Face

    Tennis in the Face نام بازی جدید و دو بعدی بوده که در آن از توپ و تنیس خود به عنوان سلاح برای دفاع از شهر در مقابل بیگانگان استفاده می کنید. شخصیت اصلی بازی فردی خشن و چیره دست با نام Pete Pagassi بوده که مهارت بسیاری در توپ زنی با استفاده از راکت تنیس دارد. این بازی به ظاهر سبکی ورزشی و متعادل داشته ولی در اصل به این سبک ساخته نشده و تفاوت بسیاری با ورزش تنیس دارد. همان طور که از عنوان آن پیداست حالتی اکشن و پر هیجان داشته و به دلیل اینکه تمامی افراد امنیتی شهر از جمله پلیس ها از ماده ی خطرناکی استفاده کرده اند که موجب شده کنترل خود را از دست بدهمند و وظیفه شما از بین بردن این افراد با هدف گیری به سمت آن ها از طریق راکت تنیس می باشد.

    برای این هدف گیری می توانید از دیواره ها و اشیاء ثابتی که بر روی این دیواره ها قرار دارند بهره گرفته و نشانه گیری دقیق تری داشته باشید. هر چقدر که نیرو های بیشتری را از پای در آورید امتیاز بیشتری کسب می کنید به طوری که با کسب رکورد های بهتر با افتخار مراحل بعدی را دنبال خواهید کرد. البته دشمنان شما تنها پلیس ها نیستند بلکه ربات ها نیز در این میان از نابودگران محسوب می شوند. ضربه زدن و از بین بردن چند کاراکتر با استفاده از تنها یک توپ نیز از راه های کسب امتیاز بیشتر در 100 مرحله ای که در این بازی کم حجم جای گرفته شده , می باشد. بازی Tennis in the Face توسط شرکت MythPeople طراحی و منتشر شده که نسخه های ابتدایی آن برای سیستم عامل های نو ظهوری از جمله اندروید و i-OS ساخته شده است.

    برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  9:46
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی کم حجم و خاطره انگیز وروجک های سگا Animaniacs


     animaniacs sega game بازی کم حجم و خاطره انگیز وروجک های سگا Animaniacs

    اگر شما نیز از بازی خوران و دوستداران بازی های قدیمی کنسول SEGA باشید به احتمال زیاد با اسم یا محیط بازی Animaniacs نسبتا آشنایی دارید. این اثر همانند بسیاری از بازی های سگا سبکی دو بعدی و ماجراجویانه داشته ولی با این تفاوت که داستان و روند آن به شیوه ای خاص طراحی شده است. شخصیت های اصلی این بازی را وروجک ها و موجودات کوچک و عیجبی تشکیل داده اند که هر یک از آن ها حرکات و رفتار ها مخصوص به خود را دارند. لازم به ذکر است که طراح این شاهکار Warner Bros. Interactive نام داردد.

    مراحل این بازی دارای تنوع بسیاری بوده و هر یک از آن ها در محیط های مختلفی از جمله خیابان ها , سالن ها جنگل ها و حتی خانه های مدرن دنبال می شود. علاوه بر این قادرید تا با انتخاب هر یک از وروجک ها از مهارت های مخصوص و ویژه آن ها برای گذراندن مراحل بهره مند شوید. از ویژگی های قابل ذکر این بازی می توان به موسیقی های متن متناسب , مراحل پر تعداد و جنبه سرگرمی بسیار زیاد آن اشاره نمبود. هم چنین بازی Animaniacs دارای حجم بسیار کم و گرافیک مناسبی بوده و بدون هیچ مشکلی قابل نصب روی کامپیوتر می باشد.

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:36
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی فوق العاده مهیج و اکشن ماموریت های شاهزاده Forceline


     forceline بازی فوق العاده مهیج و اکشن ماموریت های شاهزاده Forceline

    Forceline ( ماموریت های شاهزاده ) نام یک بازی اکشن و فوق العاده جذاب بوده که پس از انتشار موفقیت آمیز نسخه اندروید آن بلافاصله شرکت سازنده ( Matriarch Entertainment ) بر این شد تا نسخه ای بهتر و بهبود یافته برای کامپیوتر نیز منتشر کند. این بازی دارای سبکی اکشن , ماجرایی و دو بعدی بوده و علی رغم گرافیک نه چندان بالا از جذابیت وصف ناپذیری برخوردار می باشد. شخصیت اصلی این بازی شاهزاده ای جوان و شجاع بوده که قصد دارد با به کار گیری مهارت های نظامی و فکری خود قلعه ی Athretia را از دست اهریمنان رها سازد.

    البته هدفی مهم تر از این نیز وجود دارد. آزادی پرنسس از مهم ترین اهدافی بوده که هم در این بازی و هم در آثار مشابه دیده می شود. بازی Forceline دارای مراحل متنوع و پر تعدادی بوده و در هر یک از سلاح ها و تجهیزات کلاسیک متفاوتی استفاده خواهید کرد تا با نابود کردن دشمنانی که سد راهتان می شوند , به قلعه Athretia برسید و نقشه ی خود را عملی سازید. هم چنین از ویژگی های منحصر بفرد این بازی گرافیک مناسب , حجم بسیار کم و گیم پلی فوق العاده زیبا می باشد. امیدوارم با دریافت این بازی خاطره ای به یادماندنی از نبرد در ذهنتان ثبت شود.

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:34
    برچسب ها :
    <-TagName->

    فرمانروایی روم باستان در بازی Ancient Rome – پرتابل


     Ancient Rome فرمانروایی روم باستان در بازی Ancient Rome   پرتابل

    Ancient Rome نام یک بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده در سبک استراتژیک و مدیریتی بوده که در جریانات آن به فرمانروایی عادلانه سرزمین باستانی روم مشغول می شوید. بله شخصیت اصلی این بازی امپراطور بزرگ روم باستان , جولیوس سزار بوده که هدف اصلی شما کمک کردن به او در اداره کشور می باشد. عوامل بسیاری در این میان وجود دارند که در صورت جلوگیری نکردن از آن ها , موجب سقوط حکومت می شوند و یا به مرور زمان لطمه های جبران ناپذیری به قلمرو امپراطوری Julius Ceasar خواهند زد.

    در هر یک از مراحل این بازی میبایست با استفاده از مهارت ها و تجربیات مجازی که به دست می آورید به آبادسازی روستا ها و مناطق بدون حیات Rome به شیوه ای عادلانه بپردازید و با رونق بخشیدن به حکومت خود , کاخ خود را نیز بزرگ تر , زیبا تر و پر شکوه تر کنید. از ویژگی های منحصر بفرد بازی Ancient Rome می توان به شیوه های مدیریتی خاص در کشور داری , بنا های خیره کننده , گرافیک مناسب و حجم متناسب آن اشاره نمود. هم چنین این نسخه از بازی به صورت Portable بوده و بدون نیاز به نصب قابل اجرا می باشد.

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

     

     

     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:30
    برچسب ها :
    <-TagName->

    دانلود بازی بسیار جالب تیم نجات Rescue Team 3


     rescue team 3 دانلود بازی بسیار جالب تیم نجات Rescue Team 3

    خود را برای رهبری تیم نجاتی که وظیفه دارد جان هر یک از افرادی که در حوادث طبیعی یا غیر طبیعی به خطر افتاده نجات دهد , در نسخه سوم بازی تیم نجات یا Rescue Team 3 آماده کنید ! به عنوان مثال به طور اتفاقی طوفان شن وحشتناکی در یکی از مناطق تحت پوشش تیم شما اتفاق می افتد , خبری حاکی از درخواست کمک افراد آن سرزمین به دستتان می رسد که میبایست با جمع آوری تجهیزت لازم برای نجات این افراد اعزام شوید و با تمامی نیرو لیاقت تیم نجات منطقه تان را ثابت کنید ! در این بازی تمامی عملیات نجات در قالب 40 مرحله پیچیده و نه چندان سخت انجام می گیرد که برای به اتمام رساندن آن ها نیاز به استراتژی خاصی دارید. هر چند که برخورداری از این استراتژی ممکن است تا حدی به هوش فرد گیمر بستگی داشته باشد ولی به مرور زمان و با عادت کردن به روند اصلی بازی می توانید انگیزه ای در خود ایجاد کرده و با قدرت هر چه تمام تر به مدیریت مشغول شوید.

    برای پشت سر گذاشتن تمامی این مراحل می توانید با گزینش کوتاه ترین و امن ترین راه ها امتیاز بیشتری به دست آورید. هم چنین مدیریت زمان , جیره ی غذایی , هزینه ی عملیات و به حداقل رساندن آسیب های احتمالی از جمله فاکتور های مهم این بازی است. لازم به ذکر است با تمام کردن مراحل بازی تیم نجات در پایان مدال های طلایی بر گردنتان آویخته می شوند و با به دست آوردن این نشان ها به یک استاد چیره دست و مشهور در میان رهبران تیم های نجات تبدیل می شوید. با دریافت بازی  Rescue Team 3 می توانید توانایی های ذهنی خود را به چالش بکشید و با استفاده از سرعت عمل و پشت کار خود به تمامی اهداف تعیین شده با توجه به سطوح مختلف مرحله ها دست یابید.

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:28
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی سرگرم کننده سفر غرب وحشی Wild West Story


     Wild West Story the Beginning بازی سرگرم کننده سفر غرب وحشی Wild West Story

    بازی غرب وحشی Wild West Story بر پایه بازسازی شهر طراحی شده که در آن میبایست به شخصیت های اصلی داستان ( Bella و Coyote ) کمک کنید تا به اهدافشان دست یابند. آن ها تلاش می کنند تا برای خود خانه ای بیابند و از سرگردانی و گشتن در شهر رهایی پیدا کنند و شما وظیفه دارید تا حد امکان به بهبود این تصور کمک کنید. پس به این افراد ملحق شده و در این سفر شگفت انگیز غرب وحشی آن ها را همراهی کنید تا علاوه بر کمک خود شما نیز از این سفر شگفت انگیز لذت  ببرید. این بازی شامل بیش از 100 مرحله زیبا با گرافیکی جذاب میباشد. گرافیک بازی در نوع خود بسیار جذاب بوده به طوری که شما از صحنه های موجود در بازی لذت کافی خواهید برد. از دیگر ویژگی  های این بازی می توان به مراحل فکری و پازل مانند اشاره کرد که باعث میشود به هیچ وجه گذر زمان را احساس نکنید.

    البته این را هم باید در نظر گرفت که مراحل این بازی به عنوان شخصیت اصلی فقط کمک در معدن طلا برای پیدا کردن طلا نیست بلکه باید به ساخت منازل , فروشگاه ها, هتل ها و سایر مکان های مورد نیاز نیز بپردازید. برای موفق شدن سعی کنید تا جایی که میتوانید طلا چوب و گوشت جمع کنید تا کار ساخت شهر به سرعت پایان یابد. البته سعی کنید در تمام مراحل سریع باشید زیرا پسرک سرخ پوست شروری در همه ی مراحل وجود داشته و ممکن است برایتان ایجاد دردسر کند.البته این پسر سرخ پوست در اصل دوست شما بوده و قصد کمک در روند کار ها را داشته اما در هر حال مراقب او باشید. از دیگر خصوصیت های بازی Wild West Story نداشتن زمان بوده به طوری که زمان خاصی برای به پایان رسانده مراحل گذارده نشده است ولی بهتر بوده که خودتان با سرعت عمل کار را به پیش ببرید.

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

     

     

     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:26
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی استراتژیک و جذاب ریل های جنگ Rail of War


     rail of war بازی استراتژیک و جذاب ریل های جنگ Rail of War

    اگر شما نیز از دوستداران بازی های مرتبط با جنگ های جهانی باشید کم و بیش اطلاع دارید که چه کار هایی انجام شده و چه زحماتی برای رسیدن به پیروزی در هر یک از کشور های درگیر جنگ کشیده شد تا پس از سال ها جنگ به اتمام رسید. بدون شک در این میان راه آهن ها نقش بسزایی در پیشبرد اهداف کشور های در حال جنگ داشته و سلاح ها , تجهیزات , آذوقه , وسایل پزشکی و از همه مهم تر نیروهای جنگی به وسیله ی آن ها حمل می شد. بر اساس این واقعیت نیز بازی بسیار جذاب وجالب Rail of War با سبکی استراتژیک و فکری توسط شرکت معروف YoudaGamesساخته و عرضه شده است. وظیفه اصلی شما در این بازی هموار سازی ریل های راه آهن با استفاده از وسایلیست که در اختیارتان قرار میگیرد و باید در نظر گرفت که تجهیزات چندان پیشرفته نیستند.

    مراحل این بازی در مناطق جنگی و بسیار خطرناک دنبال می شود و هر لحظه امکان منفجر شدن کلی یا بخشی از واگن های قطار و هم چنین صدمه دیدن آن وجود دارد. تنها راه چاره ی شما پیمودن مسیر از امن ترین و نزدیک ترین راه های موجود بوده تا نیرو های کمکی یا وسایل مورد نیاز را سالم به مقصد برسانید. در پایان هر از مراحل امتیاز و پول اندکی نصیبتان می شود که با جمع آوری آن ها می توانید سرعت و کیفیت قطارتان را بهبود بخشید تا در سفر های طولانی مشکل خاصی پیش نیاید. هم چنین در صورت نیاز قادر هستید که وسیله را به طور کامل متوقف سازید و به تعمیر بخش های مشکل دار و سوخت گیری و تهیه دیگر چیز ها بپردازید.

    برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:23
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی فکری و خارق العاده ربات کوچک Constant C


     Constant C بازی فکری و خارق العاده ربات کوچک Constant C

    Constant C عنوان یک بازی جدید و بسیار تامل برانگیز , با سبکی دو بعدی و بسیار شبیه به بازی معروف Limbo بوده که در آن به یک ربات کوچک کمک می کنید تا ماموریت هایی را که بر دوش او گذارده شده اند را با موفقیت به پایان برساند. اکثریت موجودات زمینی به طرز عجیبی ناپدید شده اند و امید بازماندگان به شما است. تمامی جهان را تاریکی دربر گرفته و بسیاری از نشانه های حیات از بین رفته اند. در این میان این ربات تلاش می کند تا با حل معما های پیچیده ای که بر اساس فیزیک واقعی طراحی شده زندگی جدیدی را به همگان ببخشد. تمامی ماموریت های موجود در یک ایستگاه فضایی به انجام می رسند که در آن تعدادی دانشمند نیز برای پیشروی در مراحل کمکتان خواهند کرد.

    این بازی شامل 100 مرحله سرگرم کننده و البته متفاوت بوده که در هر یک از آن ها چندین معما  همراه با پازل های جالب گنجانده شده که برای پیدا کردن جواب آن ها ممکن است ساعت ها ذهنتان مشغول شود و در نهایت این امکان نیز وجود دارد که به پاسخ نهایی دست پیدا نکنید ! از ویژگی های منحصر بفرد بازی Constant C می شود به گرافیک بسیار زیبا همراه با موسیقی های متن متناسب آن اشاره کرد. هم چنین از دیگر ویژگی های آن طراحی حیرت انگیز و خارق العاده ی محیط بازی در تمامی مراحل می باشد.این بازی بر اساس تست های هوشی ساخته شده که کسی که تمامی بخش های آن را بدون توقف و به سرعت طی کند از بهره هوشی مناسبی برخوردار است.

    برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:13
    برچسب ها :
    <-TagName->

    تجربه ای جدید از مزرعه داری در بازی Exotic Farm


     exotic farm تجربه ای جدید از مزرعه داری در بازی Exotic Farm

    بدون شک مزرعه داری یکی از علایقیست که بسیاری از افراد در وجود خود دارند و ممکن است بر اساس همین علاقه شغل آینده خود را گزینش کنند. البته این علاقه فقط به شغل ختم نمی شود بلکه در دنیای مجازی نیز هزاران بازی در این موضوع ساخته شده تا بخشی از رویا های افراد را به حقیقت پیوند دهند. Exotic Farm نیز بازی استراتژیک و بسیار جالبی بوده که در این زمینه با سبکی فوق العاده زیبا , توسط شرکت BiP Media انتشار یافته است. این بازی از آیتم های متفاوت و متنوع , زمین های زراعی کوچک و بزرگ و حیوانات مختلفی تشکل شده که تمامی آن ها را به کار میگیرد تا یک مزرعه با درآمدی مناسب برای تحقیق بخشیدن به زندگی ایده آل خود داشته باشید.

    در این بازی به شخصیت های اصلی آن ( Jill و همسرش ) کمک می کنید تا به مزرعه داری , پرورش دام و در کنار آن خرید و فروش محصولات خود مشغول شوند. در ابتدای بازی Exotic Farm وسایل اولیه ای همچون بذر و جعبه های بسته بندی تهیده می کنید و سپس به شخم زدن و کاشت بذر های خریداری شده می پردازید. هم چنین می توانید با پرورش حیوانات اهلی مانند مرغ , خروس و گوسفند به مزرعه تان اعتبار ببخشید و در صورت نیاز هر یک از آن ها را به فروش برسانید و از پول به دست آمده به مزرعه رسیدگی کنید. در این میان با مشکلات بسیاری از جمله کمبود وقت , کمبود فضا و… دست و پنجه نرم می کنید ولی میبایست امید خود را به هیچ عنوان از دست ندهید و تلاش و کوششتان را افزایش دهید تا نتیجه مطلوب به دست بیاید.

    برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:5
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی کم حجم سرگرمی با گلوله ها Fun and Bullets


     fun and bullets بازی کم حجم سرگرمی با گلوله ها Fun and Bullets

    بدون شک و تردید یک کابوی واقعی به هیچ وجه نمی تواند زندگی خود را با مزرعه داری و پرورش سبزیجات تباه کند و گلوله از محبوب ترین وسایل او در تمامی زندگی او محسوب می شود. اما سرخپوست ها به راحتی این قانون را زیر پا می گذارند و به این کار ها مشغول می شوند ! چنان چه این عمل را در هدف گیری به سبکی جدید و جالب در بازی Fun and Bullets مشاهده خواهید کرد. در این بازی به یک کابوی سرخپوست کمک می کنید تا با استفاده از ابزاری که در صدر آن ها اسلحه وی قرار داشته , صاحب مزرعه ای به عیب و نقص و پر درآمد شود. البته این کار آسان نخواهد بود و نیازمند دقت و سرعت عمل بسیاری خواهد بود به طوری که تمامی افراد قادر به انجام این کار نخواهند بود !

    در این بازی با توپی همانند توپ تنیس به هدف گیری با گلوله های متداولی در قالب 120 مرحله ی بسیار سرگرم کننده و زیبا خواهید پرداخت که در ابتدای بازی ممکن است مراحل بسیار آسان باشند ولی به مرور زمان سطوح بالاتری را تجربه خواهید کرد. این بازی در 8 زمین پر تنوع دنبال می شوند و در تمامی آن ها روز و شب تفاوت بسیاری باهم دارند. هم چنین باید توجه داشته باشید که با انجام هر حرکت اشتباهی کلانتر شهر را به خود مشکوک می کنید و ممکن است در مراحل بالا تر بهای سنگینی به خاطر آن پرداخت کنید. این بازی سبکی شبیه به استراتژیک و وسترن نیز دارد و تمامی آیتم ها و جعبه های داخل بازی با زاویه ای مناسب قابل مشاهده می باشند. یکی از ویژگی های بسیار مهم Fun and Bullets حجم کم و گرافیک مناسب آن بوده که با لینک مستقیم در اختیارتان قرار گرفته شده است.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  16:59
    برچسب ها :
    <-TagName->
     
    صفحه قبل 1 صفحه بعد

    آخرین مطالب ارسالی